Soběslavská konference
Pořadatelé děkují všem účastníkům a hlavně všem přednášejícím, a v neposlední řadě patří náš dík také partnerům konference, kteří také významně přispěli ke zdárnému průběhu 9. ročníku soběslavské odborné konference!
Těšíme se na Vás při jubilejním 10. ročníku 
          GOLDIM spol. s r.o.
Fotografie z tohoto ročníku si můžete stáhnout níže z "FOTOGALERIE 2017"  
Video z konference je k dispozici zde

Sobota 9. 9. 2017  8:30-16:00

Registrace

  1. Klikněte na tlačítko REGISTROVAT a vyplňte on-line formulář. Toto je nejjednodušší možnost, zabere Vám minimum času a ještě ušetříte přírodu :) Potvrzení o registraci i s informací k platbě posíláme vždy v pátek.
  2. Vytiskněte si formulář, vyplňte a naskenovaný zašlete na e-mail konference@goldim.cz (stáhnout formulář zde).
  3. Vytiskněte si formulář a pošlete na adresu: GOLDIMspol. s r.o., "Konference", Michelská 18/12a, 140 00 Praha 4.

Vstupné

150 Kč -do 4. 9. 2017 - platba předem na účet.
Informace k platbě obdržíte e-mailem společně s potvrzením registrace.

250 Kč - od 4. 9. 2017 - pouze hotově na místě.

Na co se můžete těšit?

  • Celodenní zajímavý program se 4 odborníky a bonusem navíc.
  • Výborný oběd i s kulturním programem (přímo v přednáškovém sále).
  • Min. 10 partnerských firem s vlastními stánky a nabídkou jen pro Vás.
  • Tombola.
  • Po skončení konference možnost jít do kina za symbolické vstupné.
  • Konference je akreditovaná: ČAS/KK/1377/2017 


V průběhu konference proběhne 2. kolo volby členů do výboru pediatrické sekce ČAS.
 

PŘEDNÁŠEJÍCÍ

MUDr. Marie Skalská
Dětská obezita

MUDr. Tereza Hodycová
Prevence negativních zdravotních dopadů způsobených stresem

Bc. Ivona Mikulenková a Jitka Voříšková
Zajímavosti z Neapole z pohledu dětské sestry

MUDr. Hana Sirotková
Integrativní medicína

MUDr. Lucie Hrdličková
Problematika paliativní péče u dětských pacientů

Jak se dostat na konferenci?

Kulturní dům města Soběslavi
Jirsíkova 34, Soběslav
Parkování bude označeno a je zajištěno v areálu KD Soběslav.

Ubytování

Pokud pojedete z větší dálky a nebo si naopak chcete pobyt zde prodloužit, doporučujeme Vám ubytování v krásném kempu U Sloupu - Dráchov.
Kemp U Sloupu - Dráchov, 392 01 Soběslav


29 čtyřlůžkových chatek s terasou vč. posezení, plně vybavenou kuchyňkou ) a koupelnou (WC, umyvadlo, sprchový box). Vedle každé chatky je zřízeno parkovací místo. 

Cena ubytování  642 Kč za 1 chatku s 2 osobami.
Cena zahrnuje: ubytování 490 Kč, parkovné 40 Kč, povlečení 80 Kč, poplatek obci 32 Kč.

Web kempu Dráchov
Informujte se u nás, jak lze rezervovat.

SpolečNě  Podpoříme

Projekt MŮJ NOVÝ ŽIVOT je nezisková organizace, která se věnuje podpoře onkologicky nemocným dětem a jejich rodinám. Cílem projektu je především zapojení dětí po onkologické léčbě mezi zdravé vrstevníky a zpět do normálního života, které často naráží na předsudky naší společnosti. „Onkologická diagnóza není konec, ale začátek nového života s diagnózou“ je motto celého projektu. Zážitkové programy, sportovní a kulturní akce a další aktivity organizují autoři projektu pro dětské pacienty z celé ČR. 
 Web projektu Můj nový život

O konferenci

Je to již 20 let, kdy paní Eva Neprašová z firmy Nestlé připravila projekt, na tu dobu nevídaný, kterým se firma rozhodla podpořit zdravotní sestry v jejich celoživotním vzdělávání. A tak se v roce 1997 uskutečnil 1. ročník konference a dalších 10 ročníků ještě přišlo na řadu. Prostory v mezinárodní škole na Hluboké postupem času přestaly stačit a konference se přesunula do Domu dětí a mládeže v Soběslavi. Tímto přesunem se ale nadefinovala i nová podoba a organizátoři celé konference. Stejně tak se proměnili účastníci. 1. ročník novodobé konference v roce 2009 navštívilo pouze 45 zdravotníků, ale počty se rok od roku zvyšovaly.

Od roku 2012 převzala organizaci konference společnost GOLDIM. Z kapacitních důvodů se konference musela ještě jednou přestěhovat a nyní se již 5. rokem pořádá v Kulturním domě města Soběslavi. V letošním roce se potkáme již na 9. ročníku konference a přivítáme více jak 200 zdravotních sester.

Předchozí ročníky

PROGRAM
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017

FOTOGALERIE
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017